Přihlásit / Registrace
Slevy až 50 % právě teď. Možnost vrácení až do konce ledna. 🎁

Často kladené dotazy

Jak si mám vybrat velikost bot?

Nejlepší je navštívit jednu z našich prodejen a boty si přímo vyzkoušet. Pokud tuto možnost nemáte, doporučujeme nahlédnout na tabulku velikostí, kterou najdete u každého produktu na webu.
Délku chodidla změříte nejlépe tak, že jej přiložíte patou ke stěně a následně odměříte délku od stěny až po špičku nejdelšího prstu. Naměřený údaj poté dosadíte do tabulky a snadno vyberete tu správnou velikost.

Vyrábíte Vasky i v půl velikostech?

Bohužel výroba v takových velikostech není v současné době v našich možnostech.

Jak dlouhá je dodací lhůta?

Každému páru věnujeme maximální péči, vše záleží na aktuálním vytížení našich ševců a šiček. Přibližná dodací lhůta je uvedená u každého modelu na našem webu.

Jak si mohu nechat boty zateplit?

Zateplená stélka je vyjímatelná, nachází se pouze ve spodní části boty pod chodidlem a můžete si ji přidat ke všem uzavřeným botám na našem webu. Tato stélka je libovolně měnitelná se stélkou klasickou, boty proto můžete nosit celoročně

Beran je zateplení celé boty, které si lze přidat u většiny modelů bot na webu. Jeho součástí je vyjímatelná stélka a kožíšek, který je ve zbylém vnitřním prostoru napevno s botou.
*Přidáním zateplení se bota znatelně nezmění, proto není potřeba větší velikost.

Jak vypadá zateplení beranem?

Zateplení beranem je po celém vnitřním prostoru bot a je s botou napevno sešito. Toto zateplení z boty dělá výhradně zimní obuv. Ve spodní části je vyjímatelná zateplená stélka.
Obuv se nedá zateplit beranem dodatečně, zateplenou stélku však přikoupit lze.

*Přidáním zateplení se bota znatelně nezmění, proto není potřeba větší velikost.

Co se považuje za speciální úpravu?

Za speciální úpravu považujeme změnu podešve, kůže, obšití, barvy části boty (např. jazyka) a přidání iniciálů nebo výrobu různých velikostí jednoho páru. Zateplení beranem za speciální úpravu nepovažujeme.

Jak si mohu boty pořídit?

Vasky objednané přes e-shop si můžete nechat poslat Českou poštou až domů nebo na některé z mnoha míst Balíkovny. Také si vaše Vasky můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen.

Pokud si boty vyberete na prodejně, ale nemáme vaši velikost, můžete si je s našimi prodavači objednat k vám domů.

Doručujete i do zahraničí?

Ano, v případě zájmu vám Vasky doručíme i do zahraničí, je však třeba počítat s vyšším poštovným.

Jak mám o své Vasky pečovat?

Vasky jsou vyráběny z hovězí kůže a potřebují proto dostatečnou péči. Na našem webu naleznete přehledně zpracovanou sekci, která se přímo péči věnuje. Doporučujeme si ji přečíst – Péče o Vasky.

Kůže je přírodní materiál a potřebuje čas, proto vám obuv při nošení postupně povolí, změkne a přizpůsobí se tvaru nohy. Pomáhá však i krémování – kůže poté zvláční.

Lze Vasky vrátit nebo vyměnit?

Pokud Vasky nemají žádné speciální úpravy, lze je vrátit nebo vyměnit podle podmínek na našem webu. Boty musí být vráceny nenošené, čisté a v původním balení. Jakmile vratku přijmeme, dorazí vám automatický e-mail.

Za jak dlouho mi pošlete vyměněné Vasky?

Pokud chcete Vasky vyměnit, snažíme se tak vždy provést v co nejkratší době, nejdéle na to však máme 1 měsíc. Jakmile obdržíme vaši zpětnou zásilku, pošleme vám e-mail.

Jak dlouho pro vás držíme objednané zboží na prodejnách?

Úložná doba všech vašich objednaných produktů na prodejnu je 1 měsíc. V průběhu tohoto měsíce si můžete vaše Vasky vyzvednout kdykoliv během otevírací doby.

Můj účet

Zapomněli jste heslo?

Vytvořit účet

Pohodlně sledujte vaše objednávky na jednom místě a mějte k nim snadný přístup.

Už máte svůj účet? Přihlásit se